loading...
بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت
یاران یار بازدید : 329 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 وصیت نامه شهید حسن ابراهیم

من به شما امت شهید پرور چنین توصیه می کنم هر چند شما را بری از این توصیه هاست و شما بالاتر از آنید که فرد گناهکاربخواهد به شما توصیه و سفارش کند و لیکن این سفارش را می کنم که من که خود نتوانستم کاری برای این انقلاب انجام دهم ولی از شما می خواهم که امام را یاری کنید جبهه ها را خالی نگذارید هرچند که خالی نگذاشته اید و همیشه جبهه و نماز جمعه را پر نمایید  و از این راه مشت محکمی بر دهان ابر قدرت ها بزنید و در تظاهرات هاو نبردها همیشه صحنه  نبرد اسلام علیه کفر را خالی نگذارید و همیشه و در همه حال خدا را یاد کنید که بایاد خداوند دل ها آرام می گیرد.

 وصیت نامه شهید حسین ابراهیم

خدایا مرگم را شهادت در راهت قرار بده  زیرا دوست  دارم در آن دنیا رو سفید باشم .خدایا هر چه به دنبالت گشتم نیافتمت و هر چه در خانه ات را زدم صاحبخانه را نیافتم و جوابی نشنیدم . هر چه صدایت زدم جوابی نیافتم . خدایا در این عملیات آتی جوابم ده و در خانه ات را برویم بگشا . خدایا دوست دارم به دور از خانه و کاشانه بمیرم . خدایا دوست دارم مرگم را چنان قرار دهی که کفاره گناهانم گردد و دوست دارم چنان قدرتی به من عطا کنی که قبل از شهادتم  چنان برزمم که رضای تو در آن است.

برچسب ها وصیت نامه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت در سال 1384 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خویش را در قالب یک گروه آغاز کرد. اعضای هیئت امنای هیئت این گروه متشکل از 5 نفر به نام های مهدی مدنی ، محمد طالبی ،رضا معارفوند ،حسین دشتی وحاج حسین معارفوند بودند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,218
  • بازدید ماه : 2,825
  • بازدید سال : 20,156
  • بازدید کلی : 271,058
  • کدهای اختصاصی


    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    یاران یار
    کد لوگوي وبسایت