loading...
بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت
یاران یار بازدید : 1159 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة، فاطمة المرضیّه، بنت رسول الله، صلّی الله علیه و آله. و السّلام علی ولیّ الله الأعظم، ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه.

عید نوروز را به همه‌ی خانواده‌های ایرانی و افراد ایرانی در هر نقطه‌ی عالم تبریک عرض میکنم. عیدتان مبارک باشد هم‌میهنان عزیز. بخصوص به خانواده‌های عزیز شهیدان، به جانبازان عزیز، به خانواده‌های محترم آنها، و به همه‌ی ایثارگران تبریک عرض میکنم و یاد شهیدان بزرگوارمان و یاد امام عزیزمان را گرامی میدارم.

سالی که شروع شد -سال ۹۵- هم در آغاز و هم در پایان، متبرک به نام مبارک حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) است. هم اولِ این سال منطبق بر ولادت آن بزرگوار با ماه‌های قمری است، هم آخر این سال. بنابراین امیدواریم که ان‌شاءالله سال ۹۵ به برکت حضرت زهرا سال مبارکی باشد برای ملت ایران، و از معنویات آن بزرگوار و از راهنمائی‌های آن بزرگوار و از زندگی آن بزرگوار درس بگیریم و بهره‌مند شویم.

شعارسال 95 رهبری - بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 241 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (1)

«فتنه ۸۸ تنها آن چیزی نبود که توی خیابان دیده شد، زمینه‌هایی چیده بودند و اهداف خطرناکی داشتند، با برخوردهای سیاسی و امنیتی، حل نمی‌شد. یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت که این حرکت، حرکت ۹ دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه ۹ دی در تاریخ یک حادثه ماندنی است. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.»«رهبرمعظم انقلاب 90/09/21» 

«شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه‌ی مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود.»«رهبرمعظم انقلاب 88/10/29»

مثنوی: فتنه خاموش شد اما نهم دی باقیست | برادر میثم مطیعی

دانلود نوای میثم مطیعی ، بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت - 9 دی

یاران یار بازدید : 313 جمعه 16 خرداد 1393 نظرات (0)

گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فداییان ولایت در سالگرد رحلت امام خمینی ره اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی در ورودی شهر قم –میدان هفتادودوتن – جهت خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت (س) نمود.

 

در این ایستگاه فرهنگی که شامل واحدهای پذیرایی و فرهنگی می شد خدمات مختلفی به زائران انجام شد.در واحد فرهنگی ، خادمین فرهنگی گروه اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع رحلت امام و قیام خونین پانزده خرداد نمودند که مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت. همچنین خادمین فرهنگی گروه به توزیع بروشورهایی با موضوع مربوطه بین مردم وزائران همت گماشتند.

در واحد پذیرایی نیز خادمین مربوطه ، با توزیع شربت صلواتی به پذیرایی از زائرین کریمه اهل بیت س پرداختند.

ادامه تصاویر در "ادامه مطلب"

 

یاران یار بازدید : 262 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (2)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پيام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۳ را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی» نامگذاری کردند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسماللهالرّحمنالرّحيم
يا مقلّب القلوب و الابصار، يا مدبّر اللّيل و النّهار، يا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.
اللّهمّ صلّ علی فاطمة و ابيها و بعلها و بنيها.
اللّهمّ کن لوليّک الحجّة بن الحسن صلواتک عليه و علی ابائه فی هذه السّاعة و فی کلّ ساعة وليّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دليلا و عينا حتّی تسکنه ارضک طوعا و تمتّعه فيها طويلا.
اللّهمّ عجّل فرجه و اجعلنا من اعوانه و انصاره و شيعته.
فرا رسيدن سال نو را تبريک عرض ميکنم به همهی همميهنان عزيزمان و يکايک ايرانيان در سراسر کشور و در هر نقطهای از جهان که زندگی ميکنند. مخصوصاً تبريک عرض ميکنم به خانوادههای معظّم شهيدان، به جانبازان، به همسرانشان و به همهی کسانی که در راه اسلام و ايران مجاهدتی کردهاند و ميکنند و بار زحمتی را بر دوش کشيدهاند و ميکشند. همچنين تبريک عرض ميکنم نوروز را به همهی ملّتهايی که نوروز را گرامی ميدارند و برای آن ارج و احترامی قائلند.

یاران یار بازدید : 242 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

"یاد اهل قبور" سنت دیرینه‌ای است که همه ساله در آخرین پنج‌شنبه سال در سراسر کشور اجرا می‌شود، سنتی که از ایران باستان آغاز و پس از ورود اسلام نیز با تاکید بر آموزه‌های دینی تداوم یافته، اما زیارت مادران شهدا از قبور فرزندانشان حال و هوای دیگری دارد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، اسفند که به نیمه راه می‌رسد، دیگر بوی نم باران، بوی سبزه و گل، بوی اسکناس‌های تا نخورده، بوی لباس‌های نو و بوی بهار را می‌شود، به خوبی احساس کرد.

 

قطار اسفند که ما را هر لحظه به بهاری دیگر نزدیک می کند، هرازگاه در مسیر سر سبزش خاطراتی را برایمان تازه تر می کند که گاه شیرین و گاه تلخ است.

 

در این رهگذر وقتی به پنج‌شنبه و جمعه آخر سال می‌رسیم، یاد اهل قبور می‌افتیم، کسانی‌که بخشی از خاطرات ما همیشه متعلق به آنهاست.


 

پنج‌شنبه آخر سال می‌آییم با سبزه و گل، می آییم تا فرا رسیدن بهار را به آنها خبر بدهیم و با خواندن فاتحه‌ای بگوییم که همیشه در سبزترین خاطراتمان جای دارند.

 

امسال نیز چون سال‌های گذشته که مردم ایران خود را برای استقبال از سال نو آماده می‌کنند، خاشی‌ها نیز این سنت را گرامی داشته وهمزمان با سراسر کشور سنت زیارت اهل قبور و دیدار با خانواده‌های عزادار را به پا می‌دارند.

 

بازماندگان در این روز با حضور برسر قبور بستگان و آشنایان با خواندن قرآن و غبار روبی مزار، برای رفتگان خود از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و بخشش می‌کنند.

ادامه تصاویر و متن در ادامه مطلب

 

درباره ما
گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت در سال 1384 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خویش را در قالب یک گروه آغاز کرد. اعضای هیئت امنای هیئت این گروه متشکل از 5 نفر به نام های مهدی مدنی ، محمد طالبی ،رضا معارفوند ،حسین دشتی وحاج حسین معارفوند بودند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 17,985
  • بازدید کلی : 268,887
  • کدهای اختصاصی


    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    یاران یار
    کد لوگوي وبسایت