loading...
بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت
یاران یار بازدید : 1159 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۵ را سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الأبصار. یا مدبّر اللّیل و النّهار. یا محوّل الحول و الأحوال. حوّل حالنا الی احسن الحال.

السّلام علی الصّدّیقة الطّاهرة، فاطمة المرضیّه، بنت رسول الله، صلّی الله علیه و آله. و السّلام علی ولیّ الله الأعظم، ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه.

عید نوروز را به همه‌ی خانواده‌های ایرانی و افراد ایرانی در هر نقطه‌ی عالم تبریک عرض میکنم. عیدتان مبارک باشد هم‌میهنان عزیز. بخصوص به خانواده‌های عزیز شهیدان، به جانبازان عزیز، به خانواده‌های محترم آنها، و به همه‌ی ایثارگران تبریک عرض میکنم و یاد شهیدان بزرگوارمان و یاد امام عزیزمان را گرامی میدارم.

سالی که شروع شد -سال ۹۵- هم در آغاز و هم در پایان، متبرک به نام مبارک حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) است. هم اولِ این سال منطبق بر ولادت آن بزرگوار با ماه‌های قمری است، هم آخر این سال. بنابراین امیدواریم که ان‌شاءالله سال ۹۵ به برکت حضرت زهرا سال مبارکی باشد برای ملت ایران، و از معنویات آن بزرگوار و از راهنمائی‌های آن بزرگوار و از زندگی آن بزرگوار درس بگیریم و بهره‌مند شویم.

شعارسال 95 رهبری - بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 960 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آل‌سعود سرانجام با وجود همه مخالفت‌های شدید با اعدام روحانی برجسته شیعی ، شیخ نمر و بی توجه به همه احساسات و عواطفی که مریدان این شیخ شهید و نیز افکار آزاده و سلیم جهان نسبت به وی داشتند؛ دست خود را به خون پاک وی آغشته کرد، جنایتی را رقم زد که نسخه آل‌سعود را زودتر از موعد درهم خواهد پیچید.
 
شیخ شهید که بود
نمر باقر النمر یک مجتهد شیعه و فعال حقوق بشر عربستانی است. او در پی اعتراضات شیعیان عربستان در سال ۲۰۱۲ به طرز وحشیانه‌ای بازداشت شد. در روز چهارشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۱۴ دادگاه جنایی عربستان سعودی نمر النمر را به دلیل اقدام علیه امنیت ملی و محاربه، به «اعدام با شمشیر و به صلیب کشیده شدن در انظار عمومی» محکوم کرد. روز یکشنبه ۲۵ اکتبر ۲۰۱۵، دادگاه عالی عربستان و محمد بن نایف ولیعهد عربستان حکم اعدام سریع و بدون هشدار قبلی شیخ نمر را صادر کردند.

شيخ نمر- بسيحجيان عاشورائي فدائيان ولايت

یاران یار بازدید : 876 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مبارکباد

امام رضا (ع) : کسى که حضرت فاطمه معصومه را زیارت کند پاداش او بهشت است .

 

دهه کرامت - بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

صلوات خاصه امام رضا(ع)

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی،

الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری،

الصدیق الشهید، صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه

کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.  مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است. مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.           
دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

دهه کرامت یادآور زهرا و زینب (سلام‌الله علیهما‌السلام) است.                    
دهه کرامت یادآور تمام خوبی‌هاست. و یادآور جمال انسانی ...     

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

یاران یار بازدید : 1030 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم تشییع پیکر 270 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، عصر امروز با حضور با شکوه و گسترده مردم پایتخت برگزار شد. این مراسم که قرار بود ساعت 16 بعدازظهر از میدان بهارستان آغاز شود به دلیل ازدحام جمعیت در این میدان و خیابان های اطراف آن - خیابان مجاهدین اسلام، خیابان مصطفی خمینی، خیابان جمهوری اسلامی و خیابان فردوسی-  با تاخیر یک و نیم ساعته آغاز شد.

پیکرهای پاک شهدا قبل از شروع مراسم، با تریلرهای مخصوص، از سمت میدان شهدا به سمت میدان بهارستان انتقال یافت که در این مسیر، کسبه و مردم منطقه ضمن بستن مغازه ها با پیکرهای مطهر همراه شدند که همین امر موجب کند شدن روند انتقال شهدا به میدان بهارستان و تاخیر در آغاز مراسم گردید.

تشیع پیکر175 شهید - بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 801 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، از کشف پیکرهای مطهر 175 شهید غواص عملیات کربلای چهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقر زاده در آیین استقبال از پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس که روز گذشته(دوشنبه) از مرز شلمچه وارد کشور شدند، عنوان کرد.

175 شهید غواص - گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

وی افزود: این شمار پیکرهای مطهر متعلق به غواصان عملیات کربلای 4 است که با دستان بسته به شهادت رسیده و زنده به گور شدند.

باقرزاده ادامه داد: برخی پیکرهای مطهر این شهدا زمانی که کشف شد، هیچ جراحتی نداشتند و متوجه شدیم که آنها زنده به گور شدند و امروز همین جنایات توسط تکفیری ها در کشورهای مسلمان رخ می دهد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای مطهر پنج شهید در منطقه فاو، 175 شهید در منطقه ابوفلوس، هشت شهید در شلمچه، 21 شهید در مجنون، 40 شهید در شرق دجله و جاده خندق و 21 شهید در منطقه زبیدات کشف شد.

روز گذشته پیکرهای مطهر 270 شهید دفاع مقدس، که طی عملیات اخیر تفحص کشف شده اند از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند.

یاران یار بازدید : 959 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در بعضی نقاط برای انجام کار تفحص حتی جاده‌ها قطع شده بود. جاده سیدالشهدا از این جمله بود. گفتم خدایا تکلیف ما اینجا چیست؟ وسط هور در دریا و این همه آب. می‌بایست پل بزنیم...

93/10/04

سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در روایت‌هایش از صحنه‌های خاص مواجهه با پیکر شهدا در جریان تفحص به خاطراتی اشاره می‌کند که سال‌ها بعد از دفاع مقدس زمینه‌ای از شگفتی‌های این جریان را به نمایش می‌گذارد. او در همین رابطه به خاطره‌ای در هور و احداث پل و ترمیم جاده‌ها اشاره کرده و آن را اینگونه روایت می‌کند:

ماجرای احداث پل روی هور که منجر به کشف پیکر 700 شهید شد

در بعضی نقاط برای انجام کار تفحص حتی جاده‌ها قطع شده بود. جاده سیدالشهدا از این جمله بود. یک کیلومتر و نیم از 13 کیلومتر این جاده قطع شده بود. وقتی می‌خواستیم به جاده وارد شویم و آن را تعمیر کنیم، یک عده آمدند و گفتند فلانی می‌خواهد اینجا جاده ترمیم کند و اگر این جاده مرزی ترمیم شود ممکن است عراقی‌ها نفوذ کنند. جناب سرهنگ غلامی به من گفت بچه‌ها خیلی نگرانند اگر ممکن است یک مشورتی بکنید. گفتم با چه کسی مشورت کنم؟ گفت با بزرگترها. گفتم من با خدا مشورت می‌کنم. گفتم خدایا تکلیف ما اینجا چیست؟ وسط هور در دریا و این همه آب. می‌بایست دستگاه ببریم و پل بزنیم تا به آن نقطه مورد نظر برسیم. پرسیدیم تکلیف چیست؟ و تفألی به قرآن زدم. جواب آمد: «وَلَقَدْ أَوْحَیْنا إِلى مُوسى أَنْ أَسْرِ بِعِبادی فَاضْرِبْ لَهُمْ طَرِیقًا فِی الْبَحْرِ یَبَسًا لا تَخافُ دَرَکًا وَلا تَخْشى: ما به موسی وحی کردیم که بندگانم را شبانه (از مصر) حرکت بده و برای آن‌ها از میان دریا راهی خشک پدید آور و از تعقیب دشمن و غرق شدن در دریا هراسی به خود راه مده.»


سردارباقرزاده- بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 293 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم، با اشاره به ضرورت مقابله با تلاش بیگانگان برای تحریف واقعیت‌های انقلاب و به فراموشی سپرده شدن رویدادهایی مانند ۱۹ دی ۱۳۵۶ و نهم دی ۱۳۸۸ افزودند: دشمنی استکبار با ملت ایران، پایانی ندارد و مسئولان باید با تکیه بر نیروهای داخلی، حربه تحریم را از دست دشمن غیرقابل اعتماد خارج کنند و با دلبستن به نقطه‌های روشن حقیقی، وظایف خود را در تحقق آرمان‌های درخشان انقلاب و ملت انجام دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تبریک ایام میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله و حضرت امام صادق علیه‌السلام، قیام نوزدهم دی ۱۳۵۶ را رویدادی تاریخی، بزرگ و تعیین کننده خواندند و گفتند: انگیزه‌هایی وجود دارد تا روزها و حوادث بزرگ و تعیین‌کننده‌ی انقلاب اسلامی و سه دهه‌ی اخیر به فراموشی سپرده شود اما تا وقتی ملت زنده است و دل‌های مؤمن و دارای انگیزه و زبان‌های حق‌گو حضور دارند، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت - 19 دی

 

یاران یار بازدید : 241 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (1)

«فتنه ۸۸ تنها آن چیزی نبود که توی خیابان دیده شد، زمینه‌هایی چیده بودند و اهداف خطرناکی داشتند، با برخوردهای سیاسی و امنیتی، حل نمی‌شد. یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت که این حرکت، حرکت ۹ دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه ۹ دی در تاریخ یک حادثه ماندنی است. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.»«رهبرمعظم انقلاب 90/09/21» 

«شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه‌ی مناسب و مورد نیاز؛ این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر بشود.»«رهبرمعظم انقلاب 88/10/29»

مثنوی: فتنه خاموش شد اما نهم دی باقیست | برادر میثم مطیعی

دانلود نوای میثم مطیعی ، بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت - 9 دی

یاران یار بازدید : 267 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (1)

پنجشنبه مورخ 93.08.15 (12 محرم 1436)

سخنران: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رفیعی

با اقامه نماز مغرب و عشاء

خیابان فلسطین جنوبی، تقاطع خیابان آذربایجان

حسینیه امام خمینی (ره) - بیت رهبری

بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 243 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

باز محرم شدو دلها شکست از غم زينب دل زهرا شکست
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در اين تشنگي از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم وليلا همه در خون شدند اين چه غمي بود که دنيا شکست
محرم ماه غم نيست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسين است

 

بسیجیان عاشورائی

یاران یار بازدید : 237 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)
پس از حماسه آزادسازی «آمرلی»،چندین عکس یادگاری از مجاهدان عراقی در کنار سردار «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس (سپاه قدس) منتشر شده است که نشان از حضور این فرمانده خستگی ناپذیر در کنار آنان دارد.

 به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این روزها، خصوصا پس از حماسه آزادسازی «آمرلی»،چندین عکس یادگاری از مجاهدان عراقی در کنار سردار «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس (سپاه قدس) منتشر شده است که نشان از حضور این فرمانده خستگی ناپذیر در کنار آنان دارد. نمایی که پیش رو دارید، جدیدترین تصویر از آن دست است. در تصویر، «هادی العامری» فرمانده سازمان بدر(سپاه بدر) نیز دیده می شود. سپاه بدر در نخستین سال های دهه 1360، توسط شهید «محمد باقر حکیم» تاسیس شد که نخستین فرمانده نظامی آن، سردار شهید «اسماعیل دقایقی» بود.
 این نما، در نخستین روزهای پس از آزادسازی شهر «آمرلی» به ثبت رسیده است:

سردار قاسم سلیمانی +سردار سپاه بدر

یاران یار بازدید : 327 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

جوانی نزد عالمی آمد و از او پرسید :جوان کم سنی هستم اما آرزوهای بزرگی دارم و نمی توانم خود را از نگاه کردن به دختران منع کنم چاره ام چیست ؟ 

عالم نیز کوره ای پر از شیر به او داد و به او توصیه کرد که کوزه را به سلامت به جای معینی ببرد و هیچ چیز از کوزه نریزد . و از یکی از شاگردانش درخواست کرد او را همراهی کند و اگر شیر را ریخت جلوی همه ی مردم او را کتک بزند . جوان نیز شیر را به سلامت به مقصد رساند . و هیچ چیز از آن نریخت . وقتی عالم از او پرسید چند دختر را در سر راهت دیدی ؟ جوان جواب داد : هیچ ، فقط به فکر آن بودم که شیر را نریزم که مبادا در جلوی مردم کتک بخورم و در نزد مردم خوار و خفیف شوم .

بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت-چشم چرانی

عالم هم گفت : این حکایت انسان مومن است که همیشه خداوند را ناظر بر کارهایش میبینید و از روز قیامت و حساب کتاب بیم دارد.

خدایا !
به آنچه که دادی تشکر !
به آنچه که ندادی تفکر !
به آنچه که گرفتی تذکر !
که :
داده ات نعمت !
نداده ات حکمت !
و گرفته ات غیرت است !
یا رب آنچه خیر است در تقدیر ما کن !
آنچه شیر است از من و دوستانم جدا کن ! آمید

یاران یار بازدید : 275 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

از محافظ سیدحسن نصراله می پرسند چقدر سیدحسن را دوست داری؟

وی پاسخ می دهد آنقدر که امر کند الان بمیر ، می میرم .

از او پرسیدند چقدر امام خامنه ای را دوست داری ؟

بسیجان عاشورائی

محافظ دبیرکل حزب الله پاسخ قابل تاملی می دهد و می گوید .آنقدر که اگر امر کند سرسید حسن را بیاور ، می برم .

درس ولایت مداری و تبعیت از ولی امر

یاران یار بازدید : 258 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

دوماهنامه تربیتی اخلاقی خُلُق

بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

  وابسته به مؤسسه فرهنگی دارالهدی  (تحت اشراف حضرت آیت الله ناصری حفظه الله)

موضوعات :
روش های تربیت معنوی 
اخلاق در آینه قرآن و سنت 
معرفی دستورالعمل های موثق معنوی سیره اخلاقی حواریون اهل بیت
نقد عرفان های کاذب و نوپوید
معرفی کتاب و نرم افزارهای ارزشمند اخلاقی
معرفی بزرگان شیعه در حوزه اخلاق و معنویت
پرسش و پاسخ اخلاقی
نقش طب در تعالی اخلاق و ...
مشترکین گرامی شماره  42 نشریه خُلُق به زودی منتشر می شود.
یاران یار بازدید : 269 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (6)

به اطلاع کلیه دوستان و همرزمان میرسانیم به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در مورخ 1393/06/05 لغایت 1393/06/06 گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت در ورودی شهر مقدس قم : میدان 72 تن ورودی پارک لاله ایستگاه صلواتی برپا می نماید . لازم به ذکر است این گروه وابسته به هیچ ارگانی نیست و تمام هزینه های مراسمات و .... توسط دوستان جمع آوری می شود .

ایستگاه صلواتی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 231 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (3)

دانش آموز شهید «مهرداد عزیزاللهی» در مهرماه سال 1346 در شهر اصفهان در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. دوران کودکی خود را در کنار برادر خویش مسعود که او نیز به فیض شهادت نایل شده، سپری کرد.
تحصیلات راهنمایی را به پایان نرسانده بود که با جثه‌ای کوچک ولی روحی بلند و شجاعتی وصف ناپذیر به جبهه اعزام شد و همزمان با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، در سنگر علم و دانش و تا قبل از شهادت درس خود را تا سال سوم هنرستان در رشته برق الکترونیک ادامه داد.

شهید مهرداد عزیزاللهی در بسیجیان عاشورائی

یاران یار بازدید : 234 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (3)

شهید در استان یزد دیده به جهان گشود . او در عملیات قدس 5 در دشت آزادگان ، هورالهویزه در تاریخ 1364/05/14 به درجه رفیع شهادت نائل شد . و در گلزار شهدای جنگ تحمیلی با خاک سپرده شده است .

پانزده سالش بود و نمی گذاشتند برود جبهه می گفت : مگر نه این که حضرت قاسم سیزده سالش بود که با عمویش رفت کربلا ؟ بسیج هم که یک گردان دارد به اسم قاسم ابن الحسن (ع) پس چرا به من می گویند سنت برای جبهه کم است ؟.

آخرش هم رفت سال تولدش را توی شناسنامه دست کاری کرد و کپی شناسنامه ی جعلی را داد بسیج تا اجازه دادند برود جبهه .

یاران یار بازدید : 242 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (2)

ما هم به حمایت از کودکانی سرطانی پیوستیم

حمایت از کودکان سرطانی محک


موسسه خیریه محک همواره در تلاش است تا روش‌های جدید و آسان را جهت کمک به کودکان مبتلا به سرطان در اختیار یاوران قرار دهد.

شما یاوران عزیز می‌توانید با انجام مراحل زیر به محک کمک کنید:

1.    شماره گیری کد #7*733* از طریق تلفن همراه
2.    انتخاب گزینه محک
3.    وارد کردن مبلغ مورد نظر
4.    وارد کردن شماره کارت بانکی عضو شبکه شتاب
5.    وارد کردن رمز دوم (رمز اینترنتی)

با استفاده از این روش شما می‌توانید در هر کجا و با صرف کوتاه‌ترین زمان، حس خوب کمک به هم نوع را همراه لحظه‌های خود کنید و کودکان مبتلا به سرطان را در مسیر درمان بیماری یاری نمایید.

 

یاران یار بازدید : 324 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (1)

                                      شبی کردی از درد پهلو نخفت                  طبیبی در آن ناحیت بود و گفت

                                       از این دست کو برگ رز می‌خورد               عجب دارم ار شب به پایان برد

                                       که در سینه پیکان تیر تتار                        به از نقل ماکول ناسازگار

                                        گر افتد به یک لقمه در روده پیچ                همه عمر نادان برآید به هی

                                        قضا را طبیب اندر آن شب بمرد                 چهل سال از این رفت و زنده‌ست کرد

بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت - حکایت از سعدی

معنای این حکایت این است که :  عمر دست خداست

یاران یار بازدید : 244 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

باسلام امشب شب 23 ماه مبارک رمضان بنا بر روایات یکی از شب هایی هست که میگن احتمال شب قدر بودنش از دو شب قدر دیگه خیلی بیشترهست پس باید بیشتر قدر بدونیمش. بیایم تو این شب برای هم دعا کنیم برای امام زمانمون برای حفظ دین و انسانیتمون و برای شفای مریض ها دعا کنیم.

به دوستان خود گفته بودم بعد از امتحانات وقت خوبی برای وبسایت بگذارم متاسفانه بنا به دلایلی یه سری مشکلات پیش آمده حسابی فکرم رو مشغول کرده تو این مدت هم اگر وقت کمتری برای وبسایت میگذارم من رو به خاطر خون شهدا ببخشید .

* از شما عزیزان میخواهم دعا کنید تا طفل 3 سالمون شفا بگیرد *

کارهایی که در این فصل می خواستم دردست ساخت قرار دهم اما . . . .

پشتیبانی حداقل 7 ساعت در روز

طراحی قالب وبلاگ برای وبلاگ های ارزشی و . . . .

یاران یار بازدید : 1046 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)

زمانی که کسی در جایی قرار میگیرد قسم میخورد و . . . . ، امید مردم بعد از خدا به دکتر می باشد این آقای دکتر است که باید جواب گوی بیمار خود باشد مریض خود را مداوا  کند و تا اونجایی که می تواند کار انجام دهد و اگر هم نمی تواند به درستی بگوید کار من نیست دیگه .

اگر طفل سه ساله ما را نمی توانستی مداوا کنی زودتر می گفتی ، که اوضاع حالش بدتر نشود آیا این کار درستی است که بگویی تا یک هفته دیگه نتیجه را می گویم ! که طفل نمی توانست چیزی بخورد و حال خوبی هم نداشت آیا این کار درستی است ؟ خدا پسندانه است ؟

از خدا میخواهم هرجایی که هستیم قرار داریم کار خود را به درستی انجام بدیم در غیر اینصورت مدیون کسی نشویم ....

yesخداوند از هر چیزی بگذرد از حق الناس نمی گذردyes

برای شفا بیماران دعا کنید

یاران یار بازدید : 241 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (1)

شما دوستان و همسنگران عزیز می توانید تصاویر خود را به صورت امن در و وبسایت بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت آپلود کنید

عزیزان میتوانند پسوندهای مجاز .JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, .ICO, .MP3, and .MP4 را آپلود نمایند و شما میتوانید پسوند مورد نظر خود را اعلام کنید تا مجاز به آپلود شوند .

سرویس آپلود بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت

آدرس وبسایت : yaraneyar313.xzn.ir

یاران یار بازدید : 1246 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (2)

شهیدحسن یوسف پورمحمدی درسال 1346 در روستای محمدیه از توابع نائین از استان اصفهان در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود . او دوران طفولیت را که عشق حسین در وجودش با شیر مادر عجین شده بود . دوران تحصیل ابتدائی را در دبستان عبرت محمدیه گذرانید در کلاس چهارم ابتدائی درس میخواندکه انقلاب اسلامی مردم ایران شروع شد و به اوج شور و هیجان خود رسیده بود.

وبعد از زمانی با کاروان حماسه سازان عاشورا ، لبیک با امام خویش را پاسخ گفت و برای دومین بارراهی جبهه های جنوب شد و در واحد اطلاعات عملیات مشغول خدمت گردید .

شهید محمدی - بسیجیان عاشورای فدائیان ولایت

یاران یار بازدید : 236 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (1)

روز اول فلسطینیان دو دسته شدند عده ای که گفتند باید در مقابل دشمن حتی با دست خالی ایستاد و گروهی که گفتندبایست سازش کرد.امروز و پس چند دهه مردم سنگ بدست با موشک جواب دشمن صهیونیستی خود را میدهند الگویی که از ایران به لبنان و سپس فلسطین رفت. آن روز یک امام تنها این را میگفت که راهکار مقاومت است امروز ملت ها این رافریاد میزنند

 

یاران یار بازدید : 330 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (2)

ماه مبارک رمضان در جبهه

با آغاز ماه مبارک رمضان روحیه رزمندگان هم تغییر می‌کرد و باعث می‌شد بتوانند بیش از پیش شرایط دشوار جنگ را تحمل کنند. از حالاتشان می‌شد فهمید که از خدا چه می‌خواهند.

سرتیپ ۲، جانبار عباس طایفه مدیرعامل کانون ایثارگران پیشکسوت و سخنگوی مجمع جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ حماسه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به تأثیری که ماه مبارک رمضان بر رزمندگان در دوران دفاع مقدس می‌گذاشت،گفت: ماه مبارک رمضان باعث می‌شد هر یک از رزمندگان به نوعی خود را بیش از پیش برای میهمانی خدا آماده کنند برای همین چند روز پیش از فرا رسیدن ماه رمضان در سنگرهای انفرادی یا جمعی حال و هوای ماه رمضان حاکم می‌شد.

یاران یار بازدید : 251 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (1)

تصویری که پیش رو دارید، شهید «محمدحسن خلیلی» را در شهر «حلب» به ثبت رسانده است.

بسیجیان عاشوارئی - دائش

به گزارش فرهنگ نیوز ، «محمدحسن(رسول) خلیلی» به تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۳۶۵ شمسی در تهران متولد شد و ۲۷ سال بعد، در مورخه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ شمسی، در میدان نبرد با سرسپرده‌گانِ «اسلام آمریکایی» و مزدورانِ «سعودی» برای دفاع از حرمِ «بانوی مقاومت» «حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)» بال در بال ملائک گشود.

تصویری که پیش رو دارید، شهید «محمدحسن خلیلی» را در شهر «حلب» به ثبت رسانده است. وی و یکی از هم رزمانش، پس از آزادسازی بخشی از سوریه از اشغال مزدورانِ «سعودی» و سرسپرده گان اسلام آمریکایی (تحت عنوان فرقه‌ی «داعش»)، پرچم این فرقه را پایین کشیده و به جای آن، بیرقِ «یازهرا(سلام الله علیها)» را بر می فرازند.

یاران یار بازدید : 364 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

سؤال همیشگی مردم استان الرقه سوریه این است که گروه تروریستی داعش جنازه افرادی که اعدام می‌کند در کجا به خاک می‌سپارد؟، چرا که سرنوشت عده‌ی زیادی از افرادی که به طور مستقیم اعدام شده و پس از زندانی شدن کشته می‌شوند نامعلوم مانده است.
 
گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) که هفته گذشته نام خود را به دولت خلافت اسلامی تغییر داده و «ابوبکر البغدادی» رهبر این گروه را به عنوان خلیفه مسلمین جهان معرفی کرده است از زمان حضور خود در سوریه جنایات بی‌شماری علیه ملت سوریه مرتکب شده‌اند و برای جنایات وحشیانه این گروه‌ که پا را از حیوانیت هم فراتر نهاده‌اند، پایانی نیست.
 
فعالان شبکه‌های اجتماعی درباره افرادی که به صورت دسته‌جمعی اعدام می‌شوند به اطلاعاتی دست یافته بودند اما معمای مکان دفن این افراد از زمان آغاز بحران سوریه بی‌پاسخ‌ مانده بود تا اینکه روز گذشته در ویدیویی پاسخ این معما روشن شد.
 
در فیلم منتشر شده عناصر داعش افرادی که بعضاً از سربازان ارتش سوریه، مردم استان الرقه، گروه تروریستی جبهه‌النصره و دیگر گروه‌های تروریستی هستند را پس از اعدام دفن نمی‌کنند بلکه آنان را از یک پرتگاه بسیار بلند به پایین پرتاب می‌کنند.

یاران یار بازدید : 317 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (2)

محمدحسین در تاریخ 29 فروردین 1346 در خانواده ای مذهبی در یکی از روستاهای شهر اصفهان به دنیا آمد

و در تاریخ 21 آذر 1367 در سن 21 سالگی در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل شد و هنوز مادر شهید چشم به راه فرزند شهید گمنام خود است .

جاوید الاثر محمدحسین داستانپور

شهید گمنام
 یعنی شهیدی که می توانست عقب بیاید اما ماند...

تعداد صفحات : 3

درباره ما
گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت در سال 1384 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خویش را در قالب یک گروه آغاز کرد. اعضای هیئت امنای هیئت این گروه متشکل از 5 نفر به نام های مهدی مدنی ، محمد طالبی ،رضا معارفوند ،حسین دشتی وحاج حسین معارفوند بودند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 669
  • بازدید سال : 18,000
  • بازدید کلی : 268,902
  • کدهای اختصاصی


    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    یاران یار
    کد لوگوي وبسایت