loading...
بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت
سعید انتظامی بازدید : 320 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

مرتب برای خانواده نامه می فرستاد ..
. در این نامه ها همیشه به ما نصیحت می کرد ... سفارش های او بیش تر در مورد نماز و حجاب و ... بود.
اما این بار یک جمله ی دیگر به نامه اش اضافه کرده بود! محمد از ما یک تقاضایی داشت ... یک تقاضای متفاوت! 
نوشته بود: " اگر دختر خوب و مناسبی برای من پیدا کردید، من حرفی برای ازدواج ندارم! به شرطی که مانع جبهه رفتن من نشود." 
ازش پرسیدم: راستی، برای چی به فکر ازدواج افتادی؟! 
بی مقدمه گفت: به خاطر صحبت های حاج آقای گردان! ... ایشان گفتند: " نماز انسان متأهل، هفتاد برابر مجرد است." یا این که: " برای رسیدن به کمال، انسان متأهل زودتر مسیر خودسازی را طی می کند ... " 
بعد گفت: من هم از خدا خواستم اگر صلاح می داند، من از این ثواب بهره مند شوم. در آخرین سفر گفت: " دیگر دنبال پیدا کردن همسر برای من نباشید! " رفت و جاودانه شد ... " " {-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-} 
خوشا به حال شهدا، که حتی برای ازدواج کردن هم، نیت الهی داشتند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت در سال 1384 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خویش را در قالب یک گروه آغاز کرد. اعضای هیئت امنای هیئت این گروه متشکل از 5 نفر به نام های مهدی مدنی ، محمد طالبی ،رضا معارفوند ،حسین دشتی وحاج حسین معارفوند بودند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 205
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 2,796
  • بازدید سال : 20,127
  • بازدید کلی : 271,029
  • کدهای اختصاصی


    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    یاران یار
    کد لوگوي وبسایت