loading...
بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت
یاران یار بازدید : 246 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

برگزاری ایستگاه فرهنگی به مناسبت ساگرد رحلت امام (ره)

گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فداییان ولایت در سالگرد رحلت امام خمینی ره اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی در ورودی شهر قم میدان هفتادودوتن جهت خدمت رسانی به زائران کریمه اهل بیت س نمود.

در این ایستگاه فرهنگی که شامل واحدهای پذیرایی و فرهنگی می شد خدمات مختلفی به زائران انجام شد.در واحد فرهنگی ، خادمین فرهنگی گروه اقدام به برپایی نمایشگاه عکس با موضوع رحلت امام و قیام خونین پانزده خرداد نمودند که مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفت. همچنین خادمین فرهنگی گروه به توزیع بروشورهایی با موضوع مربوطه بین مردم وزائران همت گماشتند.

در واحد پذیرایی نیز خادمین مربوطه ، با توزیع شربت صلواتی به پذیرایی از زائرین کریمه اهل بیت س پرداختند.

   توزیع افطاری بین اعضای گروه

-باتوجه به این که یکی از امور پسندیده در ماه مبارک رمضان ، سنت افطاری دادن می باشد گروه فرهنگی بسیجیان عاشورایی-فدائیان ولایت نیز از این امر غافل نبود واین امر را باهمت زیاد اعضای گروه انجام داد.

در این برنامه از کلیه اعضای قدیم و جدید دعوت شده که در این مراسم حضور بهم رسانند که الحمدلله با استقبال خوب اعضا مواجه شد. این برنامه در منزل جانباز سرافراز مرتضائی برگزار گردید وزمینه ای برای حضور اعضای قدیمی و جدیدی در کنار یکدیگر شد.در پایان لازم است از زحمات برادر مرتضایی و همه دوستانی که ما را در برگزاری این برنامه یاری نمودند تقدیر و تشکر شود.

یاران یار بازدید : 253 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

برپایی ایستگاه فرهنگی به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س)

گروه فرهنگی بسیجیان عاشوارئی فدائیان ولایت در سالروز ولادت حضرت معصومه س اقدام به برپایی ایستگاه فرهنگی در میدان هتادودوتن(ورودی شهر قم)نمود. این ایستگاه که با موضوعیت حجاب و عفاف برگزار می شد شامل بخش فرهنگی و پذیرائی می شد.

در واحد فرهنگی ، خادمین گروه به به امورات فرهنگی ذیل همت گماشتند:

-برپایی نماز جماعت در بوستان لاله به صورت مرتب

-ماشین نویسی با موضوع حجاب و عفاف که مورد استقبال بسیار زیاد قرار گرفت

-توزیع بروشورهای فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف

-پخش کلیپ ها و فیلم های مربوط به حجاب که مورد بازدید گسترده مردم قرار گرفت

-پخش مولودی خوانی های مرتبط با ولادت حضرت معصومه س

- نصب بنر وپلاکارد با موضوع مربوطه و فضاسازی فرهنگی

 

 

 

یاران یار بازدید : 340 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

 برگزاری مداوم جلسات هفتگی بصیرت در قرآن

-با توجه به این که باید رهنمودهای قرآنی زا در سرتاسر زندگی خود مورد توجه قرار دهیم ، این گروه باهماهنگی اعضای خود تصمیم به برپایی جلسات هفتگی تحت عنوان بصیرت در قرآن گرفت. در این جلسات قرائت قرآن همراه با تفسیر انجام و با توجه به شرایط زمانی از سخنرانان خبره استفاده می شودو پایان این جلسات نیز با قرائت زیارت عاشورا به پایان می رسد. این جلسات به صورت ثابت در منزل جانباز سرافراز مرتضائی برگزار می شود. از ویژگی این جلسات می توان به تمرین قرائت قرآن ، افزایش بصیرت قرآنی ، افزایش بصیرت در مورد مسائل روز جامعه، ایجاد وحدت و یکدلی بیشتر بین اعضا و... اشاره کرد.

 لازم به ذکر می دانیم که از زحمات برادر عزیز محمد طالبی که در برپائی این جلسات تلاش فراوانی انجام نمودند  و برادر مرتضایی که با قرار دادن منزل خویش در اختیار گروه کمک شایانی در برپایی این جلسات نمودند تقدیر و تشکر نمائیم

یاران یار بازدید : 258 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

برگزاری مداوم جلسات شورا

-یک گروه برای این که بتواند به فعالیت در راستای رسیدن به اهداف خود بپردازد نیازمند حضور افرادی توانمند  می باشد. این گروه نیز در راستای رسیدن به اهداف خود، جهت هماهنگی بیشتر اعضای گروه، اقدام به برگزاری جلسات مداوم بین اعضای خود نمود. در این جلسات اعضا با جمع شدن در کنار هم و نقد وبررسی عملکرد گروه  به حرکت این گروه سرعت بیشتر ی می بخشند.

لازم به ذکر است که رسیدن به هدف والا نیازمند برنامه ریزی بلند مدت می باشد.

یاران یار بازدید : 243 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین قم

یکی از برنامه های بسیار خوبی که امسال این گروه انجام داد بازدید از آسایشگاه سالمندان ومعلولین قم بود. این برنامه توسط واحد فرهنگی گروه بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت برنامه ریزی شده بود واز طریق سامانه گروه به کلیه اعضا جهت شرکت در این مراسم اطلاع رسانی شده بود.

اعضای گروه در این برنامه از سالمندان و معلولین ذهنی و حرکتی دیدار و به توزیع شیرینی میان آنان پرداخته اند.

یکی از مهم ترین درس های این دیدار این بودکه باید لحظه ای از شکر خدا و نعمت هایش غافل نباشیم و قدردان این نعمت ها باشیم که یقینا در برابر یکایک آنها مسئول هستیم.

یاران یار بازدید : 231 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

وصیت نامه شهید عبدا... غلامی

شهادت همچون میوه ای است که نمی توان آن را نارس از درخت چید و سعادتی است که خداوند نصیحت بند گان خاص و مقرمان در کاهش مینماید. نصیب کسانی میکند که توانسته باشند از همه وابستگی ها دل کنده که قلبشان فقط و فقط از عشق خدا مالامال گشته باشد.عاشقانی رنج میبرند که خداوند آنان به لقاء خویش نمی رساند زیرا آنان تک تک سلول های بدن خود باور دارند که مهمترین بهره برداری از این دنیا ، پرواز به سوی لقاءا... است . کوتاهترین راه جهاد ، شهادت است و جبهه میدان مبارزه است . شما ملت پاسدار این سرزمین سرخ و نگهبان راستین خط شهادت هستید .

یاران یار بازدید : 373 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

جلسه بصیرت درقرآن مورخه 1392/11/3 برگزارشد               

در این جلسه که در منزل آقای مرتضایی برگزار شد،آقای سیدسجاد میرعبادی به بیان  تفسیر قرآن پرداخته و در ادامه آقایان کاظمی و شعبانی (قاریان برترکشوری)به قرائت مجلسی قرآن و بیان تجوید پرداختند.

در پایان مراسم نیززیارت عاشورا توسط برادر شعبانی قرائت شد

                                                   ***********************************************

 

 

برگزاری جلسه بصیرت درقرآن 1392/10/27

جلسه بصیرت در قرآن این هفته نیز طبق روال هر هفته خود در روز پنج شنبه مورخه 1392/10/27 در منزل برادر حسین پرهیز برگزار شود . در این جلسه استاد شفیعی به تلاوت مجلسی آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخته و سپس مباحثی از تجوید را مطرح کردند. در پایان جلسه نیز زیارت عاشورا قرائت شد.

                                                    ***********************************************

جلسه مسئول گروه با مسئول وبلاگ

جلسه بحث و گفتگو و پیگیری روند کارگروه با محوریت فضای مجازی  در مورخه 1392/10/22 میان مسئول گروه و مسئول واحد فضای مجازی گروه برگزارشد.

در این جلسه چگونگی اجرای کار و رسیدن به هدف کوتاه مدت در زمینه فضای مجازی در زمان کوتاه  و راه های رسیدن به اهداف بلندمدت در یک بازه زمانی بلند مدت بررسی شد.در این جلسه آقای مهدی ساسان زاده مسئول فضای مجازی گروه به ارائه پیشنهاداتی در زمینه چگونه اجرای کار در زمینه فضای مجازی پرداختند.

 

                                                    **********************************************

 جلسه بصیرت در قرآن این هفته (1392/10/19)نیز برگزار شد.

این جلسه که در منزل برادر حسین پرهیز برگزار گردیدراس ساعت 18:45 با قرائت مجلسی زیبای قاری نوجوان کشورمان استاد سید صادق کاظمی آغاز شد.

بعد از قرائت ایشان به مدت 30 دقیقه مباحث تجوید توسط ایشان مطرح و تمرین شد. در پایان جلسه نیز زیارت عاشورا توسط آقای حسین پرهیز قرائت شد.

در پایان این جلسه شرکت کنندگان عکس یادگاری گرفتند.

 

یاران یار بازدید : 221 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور فرمانده و جمعی از شورای فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و با شرکت بسیجیان خواهر و بردار، همزمان با شش استان کشور در چهار مطقه عمومی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در قم برگزار شد

بسیجیان ایران در دفاع از آئین و ناموس و وطنشان همواره داوطلبانه در میدان نبردند به امید پایداری و مقاومت در راه مبارزه برای اسلام در کنار شما همسنگر گرامی.



یاران یار بازدید : 235 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)
تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزش‌های انقلاب؛ لازمه حفظ استقلال/ اعلام مواضع در برابر دوستان و دشمنان بدون ملاحظه و پرده‌پوشی باشد/ ملت، مذاکرات اخیر و اظهارنظرهای بی‌ادبانه امریکایی‌ها را زیر نظر بگیرد (۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۵)

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، مقوله استقلال و مقابله با قدرتهای مداخله گر و سلطه جو را یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی برشمردند و گفتند: اظهارنظرهای بی ادبانه مقامات آمریکایی برای همه، مایه عبرت است و ملت ایران باید مذاکرات اخیر و صحبت های آمریکایی ها را با دقت نظاره گر باشد. ایشان همچنین با اشاره به اینکه لازمه تأمین و حفظ استقلال، موضع گیری صریح و شفاف و بدون پرده پوشی درخصوص مبانی و ارزشهای انقلاب اسلامی و خطوط اصلی امام بزرگوار از جمله موضوع امریکا است، تأکید کردند: راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

تعداد صفحات : 15

درباره ما
گروه فرهنگی بسیجیان عاشورائی فدائیان ولایت در سال 1384 به صورت رسمی ثبت و فعالیت خویش را در قالب یک گروه آغاز کرد. اعضای هیئت امنای هیئت این گروه متشکل از 5 نفر به نام های مهدی مدنی ، محمد طالبی ،رضا معارفوند ،حسین دشتی وحاج حسین معارفوند بودند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وب ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 150
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 18,125
  • بازدید کلی : 269,027
  • کدهای اختصاصی


    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    یاران یار
    کد لوگوي وبسایت